2010.02.02-SZE

 2010.02.02. 23:28

Nos az általam írt jegyzetek a következők ebben a félévben, és innentől megpróbálom rendszeresebben is mímelni ezt.


Tehát az első feltöltéseim, melyeket mindenkinek szívesen és ingyé adom :D:D

Az az igazság, hogy nem teljesen tökéletesek, nem vállalok értük semmilyen felelősséget, és ha láttok is rajtuk rajzot, azt is szerencsétlenkedve csináltam saját magam a paint segítségével. Egy pici netbook-on, kicsi túcspaddal, kapkodva és szerencsétlenkedve úgy, hogy közben ütötték a hátam és mozgott a székem is. A mellettem didergően remegők közben rázták az asztalt és kiabált a tanár velem. Arról nem beszélve, hogy szemüveg volt rajtam valami szódásszifonból úgy, hogy nem is vagyok szemüveges. Még régen voltam, de kb addig tartott, míg egyszer felvettem.(utánna többet inkább nem, azt hitték, hogy okos vagyok és megilyedtem) Tehát nehéz volt a rajzokat megcsinálni, ezért tényleg kérek mindekit, hogy nézzétek el nekem, hogy elég ratyik lettek. De azért szívesen adom :D 


 Épszerk IV, első előadás. Hát zimankós egy reggel volt az biztos, de egy jó kv után sikerült feltámadnom és elosonnom az órára. Hát mit mondhatnék még? 10 perces késéssel megjelent mentorunk és le eset véletlenül a táskája a padról. Kb ennyi volt, na itt az anyag:

Épszerk IV. 1. előadás valami januári még.

 buxa20.blog.hu/media/file/Épszerk 4_1_eload(1).doc

Környezetelemzés 1. előadás, 02.02 (2010-es persze)

buxa20.blog.hu/media/file/korny_1_e.doc

Hát ezt sikerült legépelni. Hejesírás és fogamzás nem nézendő, nem olyan egyszerű ám csapkodni a billentyűket ilyen gyorsan, miközben fáj az ember sarka, mert feltörte a cipő. Szóval, ilyen bicebóca filniggel készült. Netek :D

Kommunális feladatok:

Hát ezt elég bemásolni csak :D 

Tehát:

Tanszék elhelyezkedése:

C403

e-mail: petocz@sze.hu 

Feladat:

Mindenki kapni fog egy települést, erről kell adatokat gyűjteni, utána járni, milyen módon kell ezeket feldolgozni. Ez lesz a feladat ebben a félévben. Győrt azt nem fogja kapni senki. Egy ilyen települést csak 1 ember fog kapni.

Újságcikkeket kell gyűjteni, amik a város üzemeltetéssel kapcsolatosak.

Közlekedés és település tanszék oldalát kell nézni péntek körül a feladatokért.

Volt még itt nagyon sok minden, de ezt inkább nem részletezném. Ha valakit érdekel, keresse fel a tanárnőt és érdeklődjön nála.

A hétre eddig ennyi.

Üdv néktek testvérek.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://buxa20.blog.hu/api/trackback/id/tr451724299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buxa20 2010.02.03. 00:41:10

Nah, itt jelezném, hogy lehet kommentet is írni. A gyengébbek kedvéért elárulom, hogy ez hozzászólásakarlenni.
süti beállítások módosítása